Tab 1.1
Tab 1.2
Tab 1.3
Tab 2.1
Tab 2.2
Tab 2.3
Tab 3.1
Tab 3.2
Tab 3.3

fixie!!!

fixie ! ape tuh ?  hesh . tipu lah kalau korg tatau ape tuh fixie kan . oke . bagi yang tatau ape tuh fixie . fixie ni sjenis basikal . basikal ni alala basikal lumba yang azizul hasni awang pakai kat track lumba . apa yang paling unik kat basikal ni . sangat lah keding ! yay ! bukan stakat frame dy je , tp tayar pun sama  :) 

kalau kat  rmh aku  basikal yang biasa2 ni , jangan arap la . sume pkai fixie sekarang ! bkn sume la , tp even bdk kecik pun , yang kaki tak smpai tanah pun ade tau . ape kes aku tade ? argghh ! g lantak la , aku kesah ape , aku miskin , aku hanya mmpu beli motor je . ta mahal mne pun . haha . balik pde cerite . best sangat ke fixie ni huh ?. entah ape la yg ade kat basikal ni 

 korg nilai lah sendiri yer . . . 
. .






wah . ni mcm jambu skit . hahaa


 lawa kan tayar die


waww .  colourful !! 

dah tau ape tuh fixie kan 
 
nota kaki:: korg ptot try naek basikal ni . feeling dy laen mcm . best !sebab aku dah try :)))

0 comments: